Många av våra kunder arbetar med samhällskritisk verksamhet, inte minst inom livsmedelsproduktion och distribution. Vi lägger stort fokus på att utföra nödvändig service och underhåll på tekniska installationer för att säkerställa bästa möjliga drift för våra kunder och samtidigt är vi oerhört noggranna med att arbetet inte medför ökad hälso- och smittorisk.
Vi följer alla allmänna hälsoregler och rekommendationer för hygien och fysisk kontakt från Folkhälsomyndigheten, och vi kontaktar varje kund i förväg inför alla servicebesök för att klargöra om det finns särskilda försiktighetsåtgärder vi bör vidta hos det enskilda företaget. I enlighet med rekommendationerna arbetar också våra medarbetare hemifrån i största möjliga utsträckning. Möten genomförs helst på Skype eller liknande.
Många av våra kunder har teknik som kan fjärrövervakas och felsökningar kan göras på distans. Naturligtvis använder vi fjärrsupport så mycket vi kan och gör så få fysiska besök som möjligt. För oss är det väldigt viktigt att våra servicetekniker har med alla nödvändiga verktyg och reservdelar redan vid första besöket så att antalet fysiska besök reduceras till ett minimum.
Vi vill också passa på att säga att när många gränser är stängda blir det svårare med leveranser av inte minst förbrukningsmaterial, men vi har tagit höjd för detta och har både maskiner och
och förbrukningsmaterial på lager för snabb leverans. Hör gärna av dig!
Har du frågor om service och underhåll, eller undrar över vilka speciella hänsyn vi tar vid servicebesök, ta kontakt med:
Caroline Wallgren, servicekoordinator
E-post: caroline@pallpack.se
Telefon: +46 (0) 768 868 020