Sedan i höstas har ett 70-tal av våra kunder valt att teckna serviceavtal och det är inte så konstigt eftersom serviceavtal ger ett antal fördelar. Vårt supportcenter är öppet från 07–21 alla vardagar och kunder med serviceavtal har full tillgång vid behov av hjälp. Med ett serviceavtal kan du också dra nytta av de nya möjligheterna med AR-teknik.
ITO PallPacks ansvarige för eftermarknad/service heter Daniel och han rekommenderar alla att ta en diskussion om vilken typ av serviceavtal som passar för just ditt företag.
– Vi erbjuder serviceavtal på fyra olika nivåer och avtalet ska både ge förutsägbara kostnader och säkerställa optimal drift. Tekniken vi levererar är avgörande för modern industri och investeringarna måste givetvis löna sig. Med serviceavtal är kostnaderna fasta och de inkluderar också förebyggande service för att förhindra driftstopp, ger tillgång till kundsupport på kvällarna och det finns möjligheter att inkludera AR-utrustning och andra lösningar för att minska risken för driftstopp, säger Daniel.